Photo-49.jpg
Sunnuntai kokoukset

Sunnuntaisin koko seurakunta kokoontuu yhteen. Näkymme ja tukipilareidemme mukaisesti haluamme silloin yhdessä vahvistua Sanassa, joka auttaa meitä erilaisissa elämäntilanteissa. Tämän takia sunnuntaisin opetuksella on tärkeä paikkansa. Seurakunta on myös kutsuttu ylistämään Jumalaa ja siksi se on yhtälailla tärkeä hetki. Musiikki on tähän hyvä väline. Tilaisuuden jälkeen jatkamme kahvion merkeissä toisiimme tutustumista ja kuulumisten vaihtoa. Olet aina tervetullut mukaan.

Steissi perjantait

Steissi on nuorille ja lapsille suunnattu kohtaamispaikka, jonka tarkoitus on pitää yllä kristinuskon sanomaa.

​

Illat koostuvat opetuksista, ruokailusta, yhdessä olosta ja ajoittain järjestettävistä tapahtumista.

WhatsApp Image 2021-09-28 at 13.59.30.jpeg
Image by Priscilla Du Preez
Yhtä elämää - rukousilta

"Ja kun he olivat rukoilleet, vapisi se paikka jossa he olivat koolla.." Apt. 4:31. Rukous on yhteyttä Jumalaan. Asemakirkolla kokoonnutaan joka tiistai klo 18.30 yhteiseen rukousiltaan. Silloin ei ole muuta ohjelmaa, kuin rukoilla ja viettää aikaa Jumalan läsnäolossa. Olet tännekin aina tervetullut mukaan.

NiceTorstai

On naisille suunnattu ilta, jonka tarkoitus on luoda keskinäistä yhteyttä.

Ilta koostuu Raamatun opetuksesta, rukouksesta ja yhteisestä pohdinnasta illan

aiheen äärellä.

WhatsApp Image 2022-03-29 at 13.04.10.jpeg
a54144ec-1b87-4e26-bfb2-8b88d2ce88c1.JPG
CrazyLove-illat

Nämä illat on nuorille ja nuorille-aikuisille suunnattu kohtaamispaikka, jonka tarkoitus on jakaa uskon elämän yhdessä.

​